個個朋友都知我好嘴刁~
所以好多時候同朋友食飯,佢哋都會俾我點菜~
咁「營養師」會食啲咩又健康又好味?有香芒紅菜頭米紙卷、柚子沙律、燒牛肉沙律、燒牛柳、燒魷魚、燒雞肉、燒粟米、燒菠蘿!呢間嘅串燒燒得好乾身好少油,而且配少油惹味嘅香草汁,好正!即使減緊肥都食得!
不過⋯同朋友食飯時,我總會額外點多幾個我想食嘅「邪惡菜式」,開心share 卡路里🤤🤤🤤
如果你唔駛減肥,想放縱一下,我誠意推介你食呢個~紅咖喱鱈魚!咖哩汁有好香椰汁同香料味🤤🤤🤤鮮嫩嘅魚肉配上油酥餅真係一配🤤🤤🤤再嚟個香芒椰汁糯米飯,就perfect ending啦🤤🤤🤤
#營養師放咗工 #同朋友食好啲 #肥嘢梗係要分享 #減肥就是為了吃更多美食








留言

熱門文章