《聖誕節食譜- 威靈頓牛柳》


我成日喺YouTube 睇Gordon Ramsay嘅煮食節目,當中最印象深刻就係佢示範煮呢道經典菜式- Beef Wellington。今年我喺佢嘅餐廳度試過,酥脆嘅牛油酥皮包住粉嫩嘅牛肉,加埋香氣撲鼻嘅磨菇蓉,呢個配搭簡直一絕!不過一碟要成$988!!!!
之後我參考佢本書嘅食譜,而且自已減少用油份量,結果煮出嚟之後屋企人都大讚好好味!
材料(6人份)
牛柳 600 克
蘑菇 500 克
低筋麵粉 1 湯匙
春卷皮 2片
酥皮 2片
芥未醬 30 克
雞蛋 1隻
海鹽 1茶匙
黑椒碎 1茶匙
油 2茶匙
做法
1. 用保鮮紙把牛柳卷起,放雪櫃雪一晚定形。

2. 取出牛柳,解開保鮮紙。抹上海鹽和黑椒碎。易潔鑊下油燒熱,放下牛柳煎封四面。取出塗上芥未醬,放涼。

3. 蘑菇加入1/4茶匙鹽,用攪拌機/刀打成蓉。

4. 燒熱易潔鑊,放下蘑菇蓉炒至乾身,加入麵粉令蘑菇更黏身。取出放涼。


5. 塗上芥末醬。


6. 春卷皮放平在鋪上保鮮紙的工作枱上。把蘑菇蓉平均地鋪在春卷皮上。牛柳放在中間。

要先因牛柳大小去決定春卷皮的大小,包出來才能確保每一口都有磨菇!

7. 捲起保鮮紙,把牛柳包實。放入雪柜約15分鐘。

8. 酥皮放平在鋪上保鮮紙的工作枱上。牛柳放在中間,把牛柳包實。

9. 切去多餘酥皮。牛柳放入雪柜雪20分鐘。焗爐用200度預熱。

10. 牛柳取出,解去保鮮紙。用刀在酥皮上界上橫紋然後掃上蛋液。
11. 放入焗爐用200度火焗20分鐘。
12. 取出後放室溫10分鐘才切開。

煮食小貼士:
1. 酥皮(puff pastry)可以喺一般超市購買。酥皮油份較高,但因為呢個食譜中所需份量唔多,而且牛柳脂肪唔高,所以聖誕節吃下都唔要緊啦!😋😋😋
2. 一定要Rest至少10分鐘先切開,等牛肉鎖緊水份!非常重要!我就係因為太心急,因為趕時間而即刻切開,所以血水滲晒出嚟!😭😭😭
份量換算:(344kcal)
1份五穀類+ 3份蛋白質類+ 0.5份蔬菜類+ 2 份脂肪類

留言

熱門文章