Pizza express 係我最鍾意嘅「有營食肆」之一


Pizza express 係我最鍾意嘅「有營食肆」之一,鍾意佢個批底鬆軟得嚟又少油,仲可以自己揀配料添!尋日同個減緊肥嘅朋友去食,兩個人share一個蜜糖雞肉低脂芝士pizza(記住要走煙肉碎!)、三文魚柚子沙律、蘋果雞肉沙律,好滿足好好味!提提大家,記住要求將沙律嘅醬汁另上,加少少好喇!你仲可以要求侍應俾黑醋汁添!
想食pizza又唔肥,大家都可以考慮下丫!其實只要識得揀,食得健康都可以好好味!想知多啲就睇我本書啦!😋
#pizzaexpress見到咁多人like可唔可以俾個折我 
#朋友問係咪廣告 
#係廣告嘅我會問佢攞個折扣俾大家



留言

熱門文章